8 Ağustos 2011 Pazartesi

Dalton'larin en kucugu Tyria Jacobaeae tirtil ve kelebegi

Tyria Jacobaeae tirtili kanarya otu uzerinde is basinda!

Ben mi ben Dalton'larin en kucuguyum ama unlu olmak istemedigimden cizgi filmlerde gorunmem. Bayildigim Kanarya otunu yerken gorusunuz beni yada guzel gri kirmizi bir kelebege donustugum de. Kanarya otu pek sevilmez bahcivanlar tarafindan oysa benim baslica besinimdir. En guzel cozum benim onla basa cikmak icin bosuna tarim ilaclarina saldirmayin. Yoksa taniyamadiniz mi beni? Baskalasim geciririm ama hangi halim daha guzel buyrun siz karar verin.


Wikipedia'dan alinmistir.


Senecio Vulgaris/ kanarya otu kaynak wikipedia
Bu ayrilmaz ikili entomologist ve botanik ressam John Curtis tarafindan bile beraber resmedilmis !


Oglumun bocek koleksiyonunda bulunan kirmizi kelebegin bu tirtilin donusumu oldugunu anlamak cok uzun sure aldi ama puzzle'i birlestirmis olmaktan cok memnunuz. (Not: Koleksiyona sadece olu bulunan bocekler dahil edilmektedir.)


Hiç yorum yok: